Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Ο ΧΑΣΑΠΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ!!!



Ντριιιιινννν! Ντριιιιιιινννν......

-Ναι.
-Τι ναι ρε προβιά; Εγώ είμαι ο Χασάπης! Επειδή όλοι έρχονται κι αγοράζουν φιλετάκια απ' το σόι σου για να κάνουν μπάρμπεκιου την ώρα του αγώνα, έχω κλειστεί στο Χασάπικο και δεν προλαβαίνω να γράψω. Μπες και γράψε για 'μένα ό,τι σου λέω!
-Ό,τι μου λες...
-Ναι, ό,τι σου λέω: Η Εθνική δε χάνει με τίποτα. Αυτό μπορεί να γίνει και με 0-0 αλλά εγώ λέω όχι. Θα βάλει ένα γκολ σίγουρα. Το ποντάρουμε λοιπόν στην Bet365 ως Να μη φάει γκολ η Πολωνία-΄Οχι  και απόδοση 1,72!
-Αυτό;
-Όχι έχει κι άλλο. Ποιος θα πάρει το τουρνουά; Μα ποιος άλλος; Στην κούραση, την απογοήτευση και την αναμπουμπούλα η Ιταλία χαίρεται! Το παίρνουν οι azzuri, παίρνουμε κι εμείς την απόδοση του 17,00 και χαρούμενοι ανοίγουμε και σουβλατζίδικο!


Αυτά μου είπε, αυτά σας λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: