Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Ο ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ EURO!!!




Καλημέρα Έλληνες! Έμαθα ότι πρόσφατο χόμπι της δημοκρατίας σας είναι να χαστουκίζει ό,τι δε συμφωνεί μαζί της και να 'χει από κάτω μια κοινωνία να την χειροκροτεί για το "καλά  έκανε"!

Δόξα τον Πανφτερωτό και Πανάγαθο την έκανα χρόνια τώρα απ' τη χώρα σας (κάτι χιλιετίες για την ακρίβεια!) και ήρθα στην Ανταρκτική. Εγώ κι όλα μου τα σόγια! Εδώ ακόμη κι όταν οι πολικές αρκούδες πάνε να το παίξουν Κασιδιάρηδες τις στέλνουμε για μπανάκι στα δροσερά νερά του παγωμένου Ωκεανού. Μετά συνέρχονται!

Αρχίζει το Euro σήμερα κι ελπίζω τα παλικάρακια εκεί να είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι η χώρα που άφησαν για λίγο πίσω τους! Η συνταγή είναι γνωστή και μ' αυτή θα πορευτούν: Παλαμιδόδιχτο μπροστά απ' την περιοχή κι όποιος είναι μάγκας ας διαβεί. Ε, μια αντεπίθεση θα βγει, ένα σουτ ο Τοροσίδης ή ο Νίνης θα το κάνουν! 

Οι προτάσεις μου για σήμερα πρώτη μέρα θα είναι συντηρητικές. Για τα δικά μου μάλιστα δεδομένα θα είναι μούχλες! Τι να κάνουμε; Το ΔΝΤ με απείλησε ότι θα με βγάλει απ' την κοινοπραξία της γόπας αν δε το πληρώσω σύντομα και... κάπως πρέπει να βρω κι εγώ σίγουρα λεφτά! Πάμε λοιπόν με under και στους δύο αγώνες και συνολική απόδοση 2,03! Που σημαίνει ότι ποντάρω ένα παγόβουνο (το πρώτο δεξιά όπως μπαίνεις στην Ανταρκτική) και παίρνω πίσω 2,03!!! Not bad που λέει κι ο θαλάσσιος ελέφας ο αγγλομαθής!


ΠΡΟΤΑΣΗ

  • Πολωνία-Ελλάδα         under (1,40 bet365)
  • Τσεχία-Ρωσία                under (1,45 bet365)

Δεν υπάρχουν σχόλια: