Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΓΥΡΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΩ ΧΡΗΜΑ!!!

( Ο Τζίλης αδυνατώντας να ανακόψει τις κατά κύματα επιθέσεις της Τάρλτον (δεξιά με το μαύρο κουστούμι))


Κι ενώ είχα μπει στη βάρκα του μαυροφορεμένου δρεπανηφόρου κι οδηγούμουν σε τόπο χλοερό και μυρωδάτο, τσααακ έρχεται ο παπούλης με τα άσπρα γένια και μου λέει: "Πρόβατο, δεν ήρθε ακόμη η ώρα σου. Πολλές μαλακίες έχεις κάνει κι η Βέρντερ σίγουρα δεν ήταν η μεγαλύτερη αυτών. Δώσ' μου 50 ευρώ και θα σου δώσω μια δεύτερη ευκαιρία". Του λέω, "έχω πάνω μου μόνο 30"! "Έκλεισε", μου λέει, και να 'μαι πάλι εδώ πιο προσεκτικός και πιο εμπνευσμένος από ποτέ!

Τετράδα άσπαστη: Τσάρλτον διπλό γιατί χτες το βράδυ που είδα στην τηλεοράση το "Ο τρελλός τα 'χει 400" ο Τζίλης μου φάνηκε εκτός φόρμας και καρπαζοεισπράκτορας! Λυών διπλό. Όταν πας και κερδίζεις μες στο Άνφιλντ δεν νομίζω πως θα δυσκολευτείς στη Νίκαια. Πόσο μάλλον όταν δεν αντιμετωπίζεις τον Ιωνικό αλλά τη Νις! Ρεάλ διπλό. Εντάξει τη μαλακία τους την κάνανε την Τετάρτη. Τότε όμως τους σπίκαρε ο Κατσαρός. Δεν είχαν άλλη επιλογή απ' την αυτοκτονία. Σήμερα τους Κινέζους της Χι-Χον τους έχουν για πλάκα! Σεβίλλη άσος. Οι κόκκινοι είναι ασταμάτητοι. Με γαλάζια και άσπρα μόνο μια ομάδα θα υποστηρίξω αυτό το Σαββατοκύριακο κι αυτό γιατί τα παλιά χρόνια είχε κάνει 12 άθλους!

Τετράδα με ζητούμενα 3,4: Πίτερμπορο άσος (με ρίσκο αρκετό, αλλά στα ντέρμπι νεοφώτιστων που δεν πάνε και πολύ καλά πάντα προτιμώ την έδρα), Ίπσουιτς διπλό (το 'χω ξαναπεί "Ποιά Πλίμουθ;"), Γκρενόμπλ-Νανσί διπλό στο ημίχρονο (θα δώσω την ευκαιρία στους γηπεδούχους να πάρουν τους πρώτους τους βαθμούς στην επανάληψη!), Μπέτις διπλό (ξέρω είπα θα κόψω τις μαλακίες, αλλά "έξις δεύτερη φύσις")!

Ημίχρονα-τελικά είτε μονά αποδεκτά είτε σε συνδυασμό : Ντεν Χάαγκ-Σπάρτα Ρότερνταμ 2χ, Πλίμουθ-Ίπσουιτς 2χ (κοντράρω το διπλό μου πιο πάνω αλλά... τα στατιστικά μου το επιβάλλουν), Έξετερ-Γουίκομ 1χ, Αμπερντίν-Νταντί Γιουνάιτεντ 1χ.
Σκορ : 1-3, 2-4 η Ρεάλ, 4-1, 5-2 η Σεβίλλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: