Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ;


(Ντορή, εγώ νομίζω ότι είναι το καρμπιρατέρ...)


Χαίρεται λύκοι εκεί έξω... Έχω μια αδερφή που κρατάει το δέντρο της στολισμένο όλο το χρόνο γιατί λέει η ομορφιά του είναι τέτοια που δεν μπορεί να την αποχωριστεί. Έχω έναν γαμπρό που ψάχνει επιπλέον των 24 ωρών στη μέρα του για να μπορεί να παίζει κι άλλο pro. Έχω έναν... σχεδόν φίλο που δε δουλεύει, κάνει ιστιοπλοΐα, σκι, τένις, πηγαίνει για bowling, στο καζίνο, κάνει ταξίδια, παντρεύει κόσμο και παραπονιέται που δεν έχει λεφτά και που η ζωή είναι άδικη και τα δίνει σε όλους τους άχρηστους. Έχω έναν πρώην συγκάτοικο που βλέπει πράσινα ανθρωπάκια να περνάνε τους δρόμους και κάθε άνοιξη νομίζει ότι επισκέφτεται τη μέση γη κι όλο τον υπόλοιπο χρόνο προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι αλήθεια. Έχω έναν πατέρα που απολαμβάνει μόνο το να βλέπει τον Παναθηναϊκό να παίζει μπάλα. Έχω έναν θείο που σκοτώνει καρχαρίες και βγάζει τα ψάρια απ' το τηγάνι με τα χέρια του... Έχω ένα σωρό τέτοιους στον κύκλο μου. Κι όλοι τους θεωρούν ότι δεν είμαι φυσιολογικός εγώ.... Αυτό είναι το οξύμωρο και του ελληνικού ποδοσφαίρου. Κανείς δεν κοιτιέται στον καθρέφτη κι όλοι βλέπουν τα κουδούνια στην ουρά των υπολοίπων... Ο Πολέμης που αναλαμβάνει πρόεδρος στον Παναθηναϊκό είναι άφθαρτος και με τη φάτσα του ανθρώπου που δεν έχει πρώτα στο μυαλό του πώς να σου τη φέρει.. Θα μπορέσει να συνεχίσει έτσι ή θα μπει κι αυτός στο λούκι των ανακοινώσεων για στημένες διαιτησίες και ιλουστρασιόν παράγκες;

Στο στοίχημα χτες απλά δε μας ήθελε. Θα πείτε δικαιολογίες όπως πάντα. Εντάξει, αλλά η Ρεάλ έμεινε πίσω στο 7' με γκολ οφσάιντ, έκανε πέντε ευκαιρίες ως το 45 αλλά το ντουβάρι ο Μπενζεμά δε σκοράρει ούτε με 50μετρη εστία. Όσο για το Γιούβε-Κατάνια ένα γκολ μπορούσε να μπει ανά πάσα στιγμή. Και δυο και τρία ακόμη, αλλά ο Μπουφόν επέστρεψε...

Σήμερα over το γερμανικό ντέρμπι (με σκορ 3-2 ή 2-3), διπλό η Μπράγκα (ήρθε η ώρα για το πρώτο της φέτος εκτός έδρας) και διπλό η Μοντερέι (και στο δίκτυο με χάντικαπ ένα σε αποδόσεις που πλησιάζουν το 5,00).

ΥΓ. Αυτά για σήμερα. Πάω να προβάρω τώρα τα καινούρια πατίνια που πήρα στο χελωνάκι μου. Ωραίο καιρό έχει, μάλλον θα κατέβουμε στη Ναυαρίνου για skate...

Δεν υπάρχουν σχόλια: