Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΚΙ Ο ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ!





Εδώ κι εγώ που είμαι ανοιχτομάτης σηκώνω τα χέρια. Αν και για να πω την αλήθεια το ένα μου μάτι βλέπει κάτι περισσότερο απ' του Αυλωνίτη στην ταινία που έπαιζε τον Σπανοβαγγελοδημήτρη! Έχω βάλει το βιντεάκι 30 φορές στο repeat και πάλι δεν είμαι σίγουρος. Όλοι υπόλοιποι στο διαδίκτυο ωστόσο είναι σίγουροι κι έχουν κάνει το διαιτητή ρόμπα. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν. Τι εννοώ;

Το ματσάκι (η ματσάρα για να ακριβολογούμε) είναι απ' τα αλώνια των τοπικών πρωταθλημάτων της Αργεντινής. Το γήπεδο έχει μόλις μερικά λεπτά αδειάσει απ' τα κατσίκια που το βόσκανε κι έχει γεμίσει με ποδοσφαιριστές που ονειρεύονται μια μέρα να γίνουν Μαραντόνα. Ένας απ' αυτούς σουτάρει με δύναμη κι η μπάλα φεύγει ψηλά. Πίσω απ' την εστία υπάρχει τοίχος! Ο διαιτητής τον αγνοεί και θεωρεί ότι για να επέστρεψε στον αγωνιστικό χώρο η μπάλα πρέπει να χτύπησε στο δοκάρι. Ένας αμυντικός που αγνοεί τι συμβαίνει στο μυαλό του ρέφερι πιάνει τη μπάλα και τη στήνει στο άουτ για ελεύθερο. Χα! Ο Γύλος του κουνάει πέρα-δώθε το δάχτυλο και τη στήνει στο πέναλτι. Τοίχος σε γήπεδο ποδοσφαίρου δεν υπάρχει! Αν υπόλοιποι τον βλέπουν είναι στη φαντασία τους. Πέναλτι, γκολ και φύγαμε για τάπας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: