Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Ο ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ!




Την καλησπέρα μου. Μετά το βίντεο με τρυφερές στιγμές της παιδικής μου ηλικίας που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και τα εκατομμύρια κλήσεις που πήρα ζητώντας μου να βγω να κάνω μια δήλωση, να 'μαι εδώ. Στο βήμα που μου δίνει φωνή ένα χρόνο τώρα. Να 'μαι στο Aspasta που με σέβεται και δεν το αφορούν οι βόλτες μου με την περπατούρα και τα εμβόλια στο Π.Ι.Κ.Π.Α.! Που με θέλει για τη σκέψη μου και τον εμπεριστατωμένο λόγο μου κι όχι για τις μύξες που μου έτρεχαν το χειμώνα και το γάλα σε σκόνη που με τάιζαν σε ένα ζωολογικό κήπο που ήμουν πριν οργανώσω εξέγερση και το σκάσω μαζί με δυο πολικές αρκούδες και μια γαλάζια φάλαινα! 

Μάλιστα η εμφάνισή μου την παρούσα χρονική στιγμή κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Απόψε τα σεντόνια ξαναστρώνονται στο μέσο των γηπέδων και τα δίχτυα ετοιμάζονται να γραπώσουν την μπάλα σαν τα ψαρόδιχτα τους μπακαλιάρους... Οι προτάσεις μου θα είναι μπομπάτες και μυρωδάτες. Θα είναι ξερές και ζουμερές! Θα μας αποφέρουν μάλιστα τόσα χρήματα που θα μπορέσουμε να αγοράσουμε το STAR Channel που ευθύνεται για το κουτσομπολίστικο παραπάνω βίντεο και να το μετατρέψουμε σε κανάλι των ντοκιμαντέρ και της όπερας!

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  • Ίντερ-Μαρσέιγ 1. Άντε γιατί πολύ τους υποτιμήσαμε του Μιλανέζους. Έχουν ποδοσφαιριστές που στη χημεία τους μπορούν να πάνε περίπατο τελικό Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν έχουν προπονητή αλλά κάποια καράβια μπαίνουν στον αυτόματο και πλέουν με ασφάλεια. Απόψε ανατρέπει το σκορ και προκρίνεται απέναντι στα λιμά του λιμανιού. Αυτά που πέρασαν με μέσον απ' τους ομίλους!
  • Μπάγερν-Βασιλεία 4-0, 4-1! Γιατί οι τυράδες και τραπεζάδες κάναν το κομμάτι τους με την Μάντσεστερ, νίκησαν και στον πρώτο αγώνα τους κοιμισμένους Βαυαρούς αλλά η εφτάρα το Σάββατο στη Χόφενχαϊμ έδειξε ότι το θηρίο ξύπνησε. Κι όταν μιλάμε για θηρίο θα πρέπει να περιμένουμε και την ανάλογη τιμωρία σε όποιον μπει στη φωλιά του. Δύσμοιρα Ελβετάκια....


ΥΓ. Τα παίζω και μόνα τους αλλά και σε συνδυασμό που θα μας αποφέρει τα χρήματα που ζητάμε για την αγορά που λέγαμε παραπάνω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: