Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Η ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!




Η αλήθεια είναι ότι γράφω αυτό το κείμενο Παρασκευή βράδυ οπότε δεν ξέρω τι έκανε χτες η Ισπανία (αύριο για 'μένα τώρα που γράφω αλλά χτες για εσάς τώρα που διαβάζετε -ουπς παράδοξο). Θα λείψω δυο μέρες και δε θα έχω πρόσβαση σε υπολογιστή πράγμα που με κάνει να φτιάχνω τέτοια χρονικά παράδοξα, ωστόσο έχω έξυπνους αναγνώστες, πιστεύω στην ξαστεριά του μυαλού σας!

Παρ' ότι λοιπόν δεν ξέρω τι έκανε χτες μπορώ να φανταστώ βλέποντας αυτή την προπόνησή της. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στου μυαλό ήταν να φωνάξω "επ-επ παιδιά, μας βλέπουνε, παίξτε καλύτερα αγαλματάκια ακούνητα, αφήστε το τσινγκολελέτα"! Κύριε Ντελ Μπόσκε, σας εκτιμώ αλλά μπας και κουρκούτιανε το μυαλό σας; Δε βλέπετε τον Τόρρες και τον Πικέ πόσο το χαίρονται αυτό που κάνουν; Δε θα έπρεπε από μόνο του να σας προβληματίζει κάτι τέτοιο; Τα δυο χαζά να είναι μες στην τρελή παλάβρα; Δεν ξέρω τι να πω. Φαντάζομαι την ίδια ώρα ο Ριμπερύ θα ξύνει με ένα μαχαίρι τις χαρακιές στο πρόσωπό του!

Μακάρι για την Ισπανία να έχω βγει ψεύτης αλλά έχω βαθιά την αίσθηση ότι οι μπόμπιρες (στην προπόνηση γιατί από ηλικία κάποιοι τα χουν τα χρονάκια τους) θα έχουν φάει τις φάπες τους και θα έχουν επιστρέψει κλαμένοι στο σπίτι. Μπορεί και να λέω βλακείες βέβαια κι αυτή τη στιγμή οι Γάλλοι να έχουν αρπάξει μια τεσσάρα και να πίνουν τα μπορντώ τους στα πατρικά τους ο καθένας! Εσείς ξέρετε καλύτερα από εμένα. Εγώ απλά εικάζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: