Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΒΗΧΩ ΚΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΩ!!!




Βήχω σαν καπνιστής 50 χρόνων που είχε χάσει το μισό του πνευμόνι απ' την υγρασία της φυλακής στα υπόγεια της ΚαΓκεΜπε! Είναι σχεδόν 7 Ιουλίου και εγώ έχω... physic Νοέμβρη! Γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Όχι για να με λυπηθείτε! Σίγουρα όχι για αυτό! Δεν έχω ανάγκη τον οίκτο σας, την αγάπη σας θέλω (ουπς ξέφυγα, αυτό είναι απ' το μονόλογό μου στη Ναυρίνου που ζητιανεύω τα πρωινά!).

Σας τα λεώ για να καταλάβαιτε πόσο δύσκολο είναι να γελάσω. Ακόμη κι όταν βλέπω ντουγάνια όπως ο Ρουμάνος τερματοφύλακας Ilian Gandac της εθνικής του Beach Soccer της χώρας του! Πονάω να το κάνω, νιώθω θα πάθω αποκόλληση των στηθαίων οργάνων μου αλλά πείτε μου πώς να μείνω σοβαρός όταν ο τύπος είχε τον σκουντούφλη ξάδερφο και τον Βύντρα αδερφό; Όταν αδυνατεί να κάνει κοντρόλ, να σταθεί όρθιος, να περπατήσει χωρίς να σκοντάψει, να τρέξει σαν αθλητής κι όχι σαν πάπια!...

Για την ιστορία αντίπαλοί τους και ευνοημένοι ήταν οι Γάλλοι! Για την ιστορία επίσης, κι εγώ παιδεύομαι τρεις μέρες τώρα και σ' όποιο ιατρείο πηγαίνω όλοι "λείπουν" ή "θα έρθουν μετά τις 8 απόψε" (μετά τις 8;;;; Και τα 40 άτομα που περιμένουν θα εξυπηρετηθούν με κλήρο;) ή "θα επιστρέψουν απ' την άδεια σε 15 μέρες" (ως τότε δε χρειάζεται να έρθω εγώ, μπορώ να σας στείλω το πνευμόνι μου σε σακούλα!) ή "κύριε, δεν έχετε τίποτα, ο γιατρός λείπει αλλά κι εμένα η μάνα μου έμενε απέναντι από φαρμακείο κι όταν πήγαινα εκεί παρατηρούσα, κόβει το μάτι μου, μια χαρά είστε, βέβαια κι η θεία Ευθαλία που έβηχε πέθανε πάνω στο εξάμηνο αλλά εσείς μάλλον θα ζήσετε..."!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: