Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟ 7!




Το βίντεο που θα με απασχολήσει σήμερα μου το έστειλε ένας τύπος που έχει το ίδιο όνομα με εμένα, το ίδιο επίθετο με εμένα, υποστηρίζει την ίδια ομάδα με εμένα, γουστάρει τα ανέκδοτά μου κι όμως δεν είμαι εγώ (Παράλογο; Δεν απαντάει άρα λογικό, που έλεγε κι η χήρα Μήτση)! Πρόκειται για τη συμπεριφορά ενός κοριτσιού που αγωνίζεται σε ποδοσφαιρική ομάδα του Νιού Μέξικο. Δεν έχω παραπάνω πληροφορίες ούτε για την ομάδα που αγωνίζεται, ούτε για την ποδοσφαιριστή (είπαμε είναι αργά) αλλά νομίζω πως ελάχιστη σημασία θα είχε αν ξέραμε ότι τη λένε Joanna Butcher! Αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος που η ξανθιά αθλήτρια έχει στο μυαλό της ότι είναι το ποδόσφαιρο. Το βίντεο είναι ανεβασμένο με τον τίτλο «γιατί οι γυναίκες δε θα ‘πρεπε να παίζουν ποδόσφαιρο». Έξυπνο και παραπλανητικό. Κατευθείαν η σκέψη πηγαίνει σε βαμμένα νύχια και εξάταπα Manolo Blahnik. Φαλλοκρατική τρομάρα μας! Δεν κοιτάμε τις βλεφαρίδες του Τόρρες, τις ανταύγειες του Γκούτι, τα βαμμένα νύχια του Μπέκαμ, στο γυναικείο ποδόσφαιρο θα βγάλουμε τη βαρβατίλα μας! Ας ξεφουσκώσουμε την κοιλιά μας λοιπόν, ας κατεβάσουμε το λειρί μας, ας πατήσουμε το play κλείνοντας τη φωνή απ’ αυτό το βίντεο και ανοίγοντας την στο τραγούδι της Χρύσπας από κάτω (να και η σύνδεση των δύο) και ας απολαύσουμε την υπερπαραγωγή «Η ξανθιά νίντζα νο7»!

Με ένα περίεργο κορίτσι ασχολούμαι αυτή τη βδομάδα στο Fridge.gr. Μια κοπέλα που λατρεύει να παίζει σαν τον Βίνυ Τζόουνς, τον Τζόι Μπάρτον και... τον Γιώργο Κοτσίδα! Αν θες να διαβάσεις τη συνέχεια του άρθρου μπες 

Δεν υπάρχουν σχόλια: