Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ...

(Κάτσε να κρυφτώ! Δε θέλω να με πιάσουν οι παπαράτσι δίπλα σου!)


Δε με νοιάζει η Λαρίσα, με νοιάζεις εσύ που ήρθες στο μίνι-μάρκετ και είχες το κινητό σου εκεί. Δε με ενοχλεί κανένα άκαυλο τριγκλυκερίδιο που ξεκινάει τώρα τις διακοπές του, με ενοχλεί που οι δικές μου τελείωσαν χτες. Δεν έχω πρόβλημα που ο Τζίγκερ δε γουστάρει τα λεφτά του Πατέρα, έχω πρόβλημα που εξαιτίας των κόμπλεξ του ο Γκαλάς δε θα έρθει. Δεν χαλιέμαι που η Παπουτσάκη κάνει τόπλες μπάνιο, χαλιέμαι που το κάνει μακριά μου. Δε μου τη σπάει που ο Παοκ έδιωξε το Μπερέτα απ' την προετοιμασία, μου τη σπάει που του αποδίδουν όσα στραβά έχει ο δικέφαλος απ' την εποχή του Μαλλιούφα και του Αλαβάντα. Δεν θα ζηλέψω τη... δήθεν ομορφιά του Φραγκάκη, ζηλεύω που ήταν στο νησί που πήγα για τα μπάνια μου και η κοπέλα μου φώναζε τ' όνομά του ακόμη και στον ύπνο της. Δε θα κάτσω να σκάσω που ο Ολυμπιακός θα βγάλει τη χρονιά με ενάμιση επιθετικό (τρεις μισούς), θα σκάσω που όλοι έχουν πειστεί για την τεράστια αξία του Ντιόγο. Δε θα τρελαθώ με τα 27 εκατοστά μαρκούτσι του Κολομβιανού του Άρη, θα τρελαθώ με τη Ρουμάνα που δήλωσε πως το γούσταρε (αν και μάλλον φυσιολογικό είναι, της καθάριζε τζάμπα και τον οισοφάγο). Δε θα πω τίποτα για τα άλλα site που έχουν να βάλουν ανάρτηση απ' τον τελικό του Μουντιάλ, θα πω για το δικό μας που μου φαίνεται πως κάποιοι την είδαν παντόφλα, παραλία και φραπέ και πάει για κλείσιμο το μαγαζάκι.

Στοιχηματική άσπαστη πρόταση: Αούστρια διπλό, η Λίντσερ θυμίζει την προετοιμασία του ΠΑΟΚ. Χάλμσταντ-Γκέτεμποργκ under, έχουν και οι δύο να βάλουν γκολ απ'την εποχή που οι πατριώτες του έπαιρναν τα ρόπαλα και κατέβαιναν στην Αγγλία να τα κάνουν κώλο. Αν τα βάλουν σήμερα χαλάλι τους. Κονκσβίνγκερ-Τρόμσο over, οι γηπεδούχοι θυμίζουν Τζούλια στη δοτικότητά τους, οι φιλοξενούμενοι Ίαν Σκοτ στα προσόντα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: