Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Η ΡΕΑΛ ΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΠΟΜΠΑΣ..

(Ουπς! Την είδα κι εγώ..)


Ο Μπόμπας είναι ένας φίλος μου κοντά στα 70. Όταν ήταν μικρός ήταν φυσιολογικό παιδάκι, ώσπου ένα απόγευμα σε μια σχολική γιορτή άρχισε να ουρλιάζει, πήρε ένα ματσούκι και τα 'κανε όλα λαμπόγυαλο. Μετά απ' αυτό ηρέμησε. Όταν τον ρωτούσαν τι συνέβει έλεγε απλά "δεν ξέρω, νομίζω είδα μια πεταλούδα!".. Τα χρόνια πέρασαν κι ο Μπόμπας έζησε κανονικά. Εκτός από 6 ακόμη φορές. Μία ανά δεκαετία της ζωής του. Κάτι τον τσιγκλούσε, άρχιζε στα καλά καθούμενα να ουρλιάζει και γκρέμιζε ό,τι βρισκόταν τριγύρω. Σε γιατρό δε θέλησε να πάει ποτέ. Πάντα συνερχόταν, πάντα θυμόταν τι είχε συμβεί και πάντα έλεγε "δεν ξέρω, νομίζω είδα μια πεταλούδα. Τι να τον κάνω τον γιατρό; Αυτός θα προσπαθήσει να σκοτώσει εμένα, όχι την πεταλούδα..".. Ε, η Ρεάλ του Μουρίνιο είναι ο φίλος μου ο Μπόμπας. Είναι καλή ομάδα και θα γίνει -μάλλον- η καλύτερη. Απλά ανά άτακτα διαστήματα μια πεταλούδα της προηγούμενης ζωής της, των προηγούμενων χρόνων της, θα κάνει την εμφάνισή της και θα τη σπρώχνει να τα κάνει όλα λίμπα. Μετά όλα θα ξαναγίνονται φυσιολογικά. Οι ποδοσφαιριστές της θα ακολουθούν τα συστήματα που τους διδάσκει ο Πορτογάλος, θα έχουν την ψυχολογία που τους εμφυσεί ο Special, θα παίζουν σύμφωνα με το ταλέντο και την ποδοσφαιρική αξία τους. Αυτή η πεταλούδα χτες έκοβε βόλτες μέσα στο Καμπ Νου...