Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΓΗΠΕΔΟ!!




Από μικρός είχα ένα θέμα: έβλεπα παντού ανθρωπάκια και άλλα τερατάκια που κανείς δεν τα είδε ποτέ. Συνήθως στους ερημικούς δρόμους να περνάνε με απίστευτη ταχύτητα απέναντι. Το έλεγα στη μάνα μου, στην αδερφή μου, στους φίλους μου αλλά πέρα απ' το να κουνάνε το κεφάλι τους και να ψάχνουν στις σελίδες του Χρυσού Οδηγού για τα κοντινότερα Ιδρύματα Ψυχικών Νόσων, δεν έκαναν τίποτα άλλο. Αφού δε με πίστευαν βαρέθηκα κι εγώ και δεν τους ξαναανέφερα τίποτα. Τα ανθρωπάκια όμως παρέμεναν και σιγά-σιγά μείωναν την ταχύτητά τους. Με πλησίαζαν, με περιεργάζονταν πού και πού, μου μιλούσαν κιόλας στην περίεργη μικρο-ανθρωπίστικη γλώσσα τους.

Αυτά συνέβαιναν και ένιωθα την απέραντη μοναξιά του να ζω σε δυο κόσμους. Ώσπου ήρθε ο Μικ Μακ Κάρθυ. Ο προπονητής της Γουλβς μάλλον το έχει κι αυτός το θεματάκι του. Απλά τα δικά του ανθρωπάκια είναι λίγο πιο κακομούτσουνα απ' τα δικά μου και κάθε φορά που τα βλέπει τρομάζει. Το βιντεάκι είναι ξεκάθαρο. Ο Μικ έχει απευθείας σύνδεση με τον κόσμο των αοράτων. Κι όταν κάποιος σκανδαλιάρης από εκεί κάνει ξαφνική εμφάνιση τότε αντιδρά φυσιολογικότατα! Τρομάζει όπου κι αν βρίσκεται. Ακόμη κι αν είναι σε ζωντανή μετάδοση, ακόμη κι αν είναι μπροστά σε 40.000 φιλάθλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: