Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

ΔΥΟ ΣΚΟΡ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ!!!

Δες χαρά ο πολεοδόμος για την κονσέρβα τράτα!!!


Ωχ αδερφάκι μου λεφτουδάκια που τσιμπήσαμε το Σάββατο! Ελληνικό πρωτάθλημα και λιαστή γόπα δώστε μου εμένα και πάρτε μου και την ψυχή της πολικής αρκούδας που λιάζεται δίπλα μου! Πήγα ταμείο που λέτε και σήμερα έχω μαστόρια στο ιγκλού! Κάνω ένα πανωσήκωμα για να βάλω και τα παιδιά αν μια μέρα κάνω οικογένεια. Παράνομο είναι βέβαια αλλά έδωσα μια κονσέρβα τράτα με πικάντικες σαρδέλες στον πολεοδόμο τον θαλάσσιο ελέφαντα και η δουλειά έγινε! Χρήμα να υπάρχει κι όλα γίνονται που λέει κι ένας σοφός γλάρος!

Και με την ευκαιρία του χρήματος λέω να προτείνω και ένα σκοράκι (δύο για να ακριβολογούμε) με αποδοσούλα μπαμπαμπούμπα! Έβερτον-Λέυτον Όριεντ για το αγγλικό Λιγκ Καπ και τα εβερτονόπουλα θα στήσουνε ένα παρτάκι για να αποχαιρετήσουν και τον Αύγουστο που φεύγει. Επειδή στα πάρτι όμως συχνά ξεχνάμε τις πόρτες ανοιχτές, ίσως το κάνουν κι αυτοί και βρουν τον τρόπο της Λέυτον τα παραπαίδια να τρουπώσουν ένα-δυο γκολάκια για την τιμή! Πάμε στον ΟΠΑΠ λοιπόν που υπάρχει το 5+ στα γκολ και παίζουμε:

Έβερτον-Λέυτον Όριεντ:    σκορ 5-1, 5-2!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: