Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠ' ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ (ΠΑΡΑ) ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ!

Στο τέλος πανυγήρισε!


Ήταν Τρίτη μεσημέρι, ναι Τρίτη μεσημέρι, κι ο Μεγάλος σκάει ολόγραμμα μπροστά μου. Εγώ σιδεράδικο είχα κοντά στο ναό να παίρνει κάνας φαρισαίος πρόκες να σταυρώνει τους φτωχούς και τους δύσμοιρους που του έμπαιναν στο μάτι. Ανάμεσα λοιπόν σε βαριοπούλα και αμόνι βλέπω λάμψη και χιτώνα και γένια. Όπα λέω, ο Μεσσίας. Τα ολογράμματα όπως ξέρεις δε μιλάνε. Μου κουνάει τα χέρια του λοιπόν, κάνει σαν σπαστικό που θέλει πίσω το γλυκό του. Δεν καταλάβαινα γρι. Πλησιάζει τότε και στη στάχτη απ’ τα κάρβουνα που πύρωνα τα σίδερα μου γράφει: «Σιδερά ντουγάνι, απόψε έχει σύναξη. Σας έχω έκπληξη και δεν πρόκειται πάλι να βγάλω ψάρια απ’ τα μανίκια μου. ΕΚΠΛΗΞΗ μιλάμε. Πέρνα απ’ του Ιούδα να σου δώσει την boarding pass σου. Θα τη χρειαστείς για το ταξίδι.» Το ταξίδι; Όπα ρε μεγάλε, του λέω, σύναξη είπες όχι εκδρομή, εγώ δεν έχω μία. «Σκάσε ανίδεε», μου ξαναγράφει, «μη με αμφισβητείς μη στήσω το άγαλμά σου πλάι στη Σούλα, τη γυναίκα του Λωτ! Θα σε περιμένω. Θα είναι όλοι τους εκεί»! Όλοι; Δηλαδή, ρωτάω, ο Αλέξης κι η Σοφία, Πάνος, Στάθης και Καιτούλα; «Όχι, γυναίκες απαγορεύονται!», με ξενέρωσε κι εξαφανίστηκε στο πουθενά από όπου είχε έρθει!
[...] Περνώντας τα λεπτά στο πρώτο ημίχρονο ξεκίνησε να τρώει τα νύχια του λέγοντάς μου ότι φοβάται πως το ματς πάει για under. Δεν μπορούσε να μπει στο μυαλό των ποδοσφαιριστών της Ρεαλ για να δει τι σκέφτονταν και προσπαθούσαν με σουτ να σκοτώσουν τον Χαρτ. Τώρα που το λέω, μπορούσε βασικά αλλά μάλλον δεν ήθελε να πατήσει την υπόσχεση που μου είχε δώσει. Καλός πανάγιος! Στο ημίχρονο μου είπε ότι θα έπρεπε ο Μουρίνιο να κάνει σύντομα αλλαγές αλλιώς οι Ισπανοί θα έτρωγαν γκολ και τα άσπρα μαντηλάκια θα έκαναν την εμφάνισή τους στις εξέδρες. Όταν τον ρώτησα για τη Σίτυ γιατί δε λέει τίποτα, με αγριοκοίταξε έτσι που νομίζω πέρασαν βδομάδες για να ξανακατουρήσω. Λίγο αργότερα μάλλον με τύψεις μου ζήτησε συγνώμη για το θείο-βλέμμα και μου είπε με μειλίχιο ύφος «γιατί η Σίτυ δεν έχει προπονητή και όπως σας έχω πει σε τόσες παραβολές, κοπάδι χωρίς βοσκό είναι αρνί που χορεύει προς το ανοιχτό στόμα του λύκου»!

Με το ματς στο Μπερναμπέου ασχολούμαι στο σημερινό μου κείμενο στο Fridge.gr και το ντεφορμάρισμα του Μουρίνιο! Αν θες να διαβάσεις όλο το κείμενο και να μάθεις τα πάντα για το Μυστικό Δείπνο και τον ποδοσφαιρόφιλο Χριστό τότε βρες το

Δεν υπάρχουν σχόλια: