Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ!!!

Άσε με κάτω λυσσάρα!!! Έχει μπάλα απόψε!


Ααααχ, επιστροφή στη μπάλα! Τι ηδονή! Τόσους μήνες βαρέθηκα να παίζω ice-hockey με τη λευκή αρκούδα και να 'χουμε για φίλαθλο τον κατεστραμμένο τον θαλάσσιο ελέφαντα. Όπως ξέρετε τα περισσότερα πρωταθλήματα εγώ τα σνομπάρω. Δεν μπορώ τις ομάδες που παλεύουν για τη σωτηρία. Αυτές ας πάνε σε καμιά εκκλησία να μετανοήσουν, όχι στη δικιά μου τηλεόραση. Εγώ θέλω τους κορυφαίους, τους καλύτερους, τους ακριβότερους. Εμένα η μάνα μου (η κυρία Πιγκουίνα) έτσι με έμαθε, να μη συμβιβάζομαι με φο μπιζού, να υπολογίζω τη λάμψη σε καράτια!

Champions League απόψε και στο ιγκλού θα γίνει πανικός! Πήραμε γόπες για μεζεδάκια, έχουμε και παγωμένες τις τεκίλες, θα ανασαίνουμε και θα λιώνουν οι πάγοι σας λέω. Κι επειδή αγωνιάτε ας πάμε και στο προκείμενο: τι θα παίξω; Λοιπόν λέω να ξεκινήσω με μεγάλες αποδόσεις και μικρό ποντάρισμα. Πρώτη αγωνιστική είναι, οι ομάδες άλλες θα θέλουν να μπουν φουριόζες, άλλες επιφυλακτικές. Εμείς θα τις κλείσουμε σε μερικά δελτία και θα τις ελευθερώσουμε στην εισπρακτική μηχανή του ΟΠΑΠ. Αμέ, ποιος σας είπε ότι δεν έχουμε πρακτορεία εδώ στο νότο; Και έχουμε κι όταν παίζουμε σκοράκια τα τιμούμε δεόντως!

Ρεάλ Μαδρίτης-Μάντσεστερ Σίτυ: 1-0 (7,00) (για το επιφυλακτικό), 4-1 (21,00), 4-2 (55,00) (για τη φούρια)
Μονπελιέ-Άρσεναλ:                         Χι (3,10)
Ολυμπιακός-Σάλκε:                          2 (2,55)

Δεν υπάρχουν σχόλια: