Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ... GOLAZO;



Είναι κάτι αγώνες που βρίζεις γιατί δεν έχεις σε λειτουργία εκείνο το παλιό βίντεο του μπαμπά σου για να τους γράφεις και να μπορείς να τους δεις ξανά και ξανά. Ένας τέτοιος ήταν το Σάντος-Φλαμένγκο. Μιλούσα απ' το απόγευμα με τον ξάδερφό μου γι' αυτόν. Του είπα ότι είναι πολύ καλό διπλό μιας κι ο Ροναλντίνιο ακόμη αναπνέει για τέτοια ματς και μου είπε ότι είναι ντέρμπι και η επιστροφή του Νέυμαρ αλλάζει τη Σάντος. Εν τέλει και οι δύο είχαμε δίκιο. Η Σάντος προηγήθηκε 3-0 με τον Νέυμαρ να μας χαζεύει με τη σάμπα του (ο αμυντικός στο τρίτο γκολ που τρώει την ντρίπλα δείχνει σαν το κογιότ μετά την πτώση του βράχου στο κεφάλι του!). Ο Ρόνι όμως δεν είχε πει τετέλεσται! Είτε βρισκόμενος στο σωστό σημείο, είτε εκμεταλλευόμενος τον ανύπαρκτο γκολκίπερ της Σάντος έκανε χατ τρικ και γύρισε το ματς. Τελικό αποτέλεσμα 4-5! Ηδονή...

2 σχόλια:

Ροναλντίνια! είπε...

ΤΟΝ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩ!!!!ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχω άλλη μια φίλη που τον αγαπάει! Να πάτε σε οφθαλμίατρο!....Να μου πεις όμως, εδώ εγώ αγαπώ το Βασίλη!