Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

ΣΥΓΧΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ;


(Ο ορισμός του Μαλάκα...)


Είχα χτες τρία ματσάκια. 2-3 γκολ τη Μπούρσασπορ, άσο τη Βόλφσμπουργκ, άσο την Τενερίφη. Πάω στο πρακτορείο κατά τις 7:30. Παίζω ένα ΚΙΝΟ και ετοιμάζω το δελτιάκι μου. Λέω, ας μη βάλω πολλαπλασιαστή. Ας περιμένω να δω μήπω κάτσει τίποτα καλό στο ΚΙΝΟ να τα σπρώξω στα άσπαστα. Το ΚΙΝΟ πιάνει συνεχώς 2/4 ή 3/4. Αυξάνει λίγο-λίγο τα χρήματά μου αλλά τίποτα ιδιαίτερο για σπρώξιμο. Περιμένω, παίζω, ώσπου βαριέμαι. Λέω χέστο, παίρνω το στοίχημα και το πάω στον πράκτορα. Το ρίχνει και μου λέει "αγοράκι, έχει αρχίσει η Μπούρσα! Είναι 8 και 1 λεπτό!" Πλάκα κάνεις, του λέω. Γαμώτο ξεχάστηκα με το ΚΙΝΟ. Βάλε μου εσύ όποιο θες στη θέση του, του λέω ευφυώς. Βάζει άσο τη Λε Μαν με τη Σεντάν. Το ματσάκι έληξε Χι και ήταν το μόνο που έχασα. Κύριε Πάνο, είμαι μαλάκας; "Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ"....

Πάμε στα σημερινά τώρα κι ελπίζω να είμαι εκεί στην ώρα μου.

Μονό αποδεκτό: Χι το Ηρακλής-Ξάνθη.

Τετράδα άσπαστη: Κολωνία over, Σάλκε-Νυρεμβέργη 2-3 γκολ, Άστον Βίλα άσος, Μάντσεστερ διπλό.

Τετράδα με ζητούμενα 3,4: Θέλτα διπλό, Ηρακλής-Ξάνθη Χι, Κέρκυρα-Ολυμπιακός Βόλου Χι, Μπάγερν-Ντόρτμουντ Χι.

Σκορ: Ατλέτικο-Σεβίλλη 4-3!!!!

Σκόρπιες επιλογές δευτέρας διαλογής: Αμβούργο διπλό, Ατλέτικο-Σεβίλλη 7+ γκολ, Καρταγένα διπλό, Σεντ Ετιέν άσος, Μπαρτσελόνα over, Πόρτο over, Ουέλβα άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: