Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΑΠ' ΤΑ ΚΡΥΑ



Ωχ! Τι είναι αυτό το μπουκάλι που ξέβρασε η θάλασσα; Για να δω. Χμ, πάγο έχει απ' έξω. Α, έχει κι ένα χαρτάκι μέσα. Έκπληξη! Τι να λέει άραγε; Για να δω...

"Φίλτατο Πρόβατο, συγχαρητήρια για τη χτεσινή σου επιτυχία. Ευτυχώς σε άκουσα κι έτσι αγόρασα μια καινούρια γούνα. Τζιτζί μου ήρθε η τετραδούλα σου. Εννοείται δεν έπαιξα τα δικά μου χτες. Τα πρότεινα για ένα φίλο μου που μισώ και με ακολουθεί σε ό,τι κι αν πω. Ελπίζω να έπαιξε το σπίτι του και ήδη οι συμβολαιογράφοι να είναι εκεί για την κατάσχεση. Σήμερα όμως μπορώ άφοβα να δώσω τα αγαπημένα μου σκορ και να πανηγυρίσω άλλη μια πιγκουινοεπιτυχία. Μην αναρωτιέσαι πώς έφτασε το μπουκάλι σε μια μέρα απ' την Ανταρκτική. Ο Θεός των Πιγκουίνων είναι φτεροδύναμος! Κράτα σημειώσεις και πέρνα τες αυτούσιες στους αναγνώστες μου.

Κάλιαρι-Ουντινέζε 1-3
Λιλ-Βαλενσιέν 2-0
Σεβίλλη-Μπαρτσελόνα 2-4

Σε τσιμπώ με το ράμφος μου,
το πουλέν σου,
ο Πιγκουίνος."

2 σχόλια:

παρδαλό κατσίκι είπε...

Πιγκούνε είσαι κι ο πρώτος!!(κι εσύ πρόβατο καλός είσαι αλλά νομίζω ότι τρίζει η καρέκλα σου...)

papaki είπε...

Μ'αρέσεις Πιγκουίνε γιατί είσαι τολμηρός και αλήτης..!